今日派左英文默書考試NA=]
呵呵``我100分^>^ 愉快=v=
不過到左常識堂就比人串到冇聲出
Minnie Tam "liu" 完鼻屎又就出去搶布,,
咁我同Bianca咪話以後都唔掂塊布lor!
點知個冬菇頭又問我地咩意思喎,,
咁唔通我地話因為Minnie Tam "liu" 完鼻屎先咁講咩...
一時無聲出 佢又叫我地要尊重下人地><
嬲到我爆炸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住到左P.E.堂,,我地要跑9分鐘><
跑跑下突然好頭暈....@@
之後睇到所有野都變哂橙色>^<
後來放學果陣時好番D=]
番到屋企又要趕埋補習社d功課...
唉...命苦命苦...
|