超爆奈的冇打Blog` Sor`
生活過分忙碌..
唉..
岩岩考完試,,
成績爆差.. 超想死! T^T
今次死得la..
留班?! 唔好la..唔想呀!
點算好呀?!
唉.. 唯有係最後一次努力!
6月最後la..
E家開始溫書都唔算早la..
要努力!追返上去!
唔可以留班嫁! 加油呀!`
Annie Wong!!
ma ma 話比我補習,, 其實我想補嫁..
但係又唔想浪費ma ma D錢..
E家唯有自己加倍努力la..
今次Test咁差主要係因為自己的懶惰!`
一日都係自己唔努力!
唔怪得其他人! T^T
張張Test 都要簽名,, ma ma 雖然冇罵我..
但我都係過唔到自己果關,,
係唔係我唔識讀書Ge方法呢?`
但無論如何,,我都係要努力,努力,努力!!
加油呀!`
|