| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 勁開心 |
今日係食lunch之後幾個女仔係到玩7級豬啦!!!姚名芳成日都輸架..幫都幫唔到姖囉!!好黑仔啊姖..次次玩親都輸..唉...咪比我地係咁[吱]囉...唔比[吱]就放兩個蘋果係姖自己個咩..係二樓行一次...勁爆笑啊!!!!
但姖最終都係簡比我地[吱]囉!!!!!之後玩第二次囉!!玩玩下..啊文叫左我出去抄底姖個手機啦!!!返返黎玩..之後我覺得丹丹想諗住踏冼世銘張[鄧]喧我咪叫姖踏啦..唔好留手啊!!點知個個都係咁踏..比佢見到..就踏返我地囉..咁我冇踏..佢冇啦啦講埋我..諗住踏我果張既..之後我勁大聲話我冇踏到啦!!佢先冇踏炬...佢敢踏既話..我仲唔同佢死過啊....之後我發洩啦..拎左佢個水樽啦!!!點知整到溜水..唔係有心架..不過我諗住係我自己打架炬..但d女仔姖地見我打到好開心..咁咪跟我一齊打囉........= =唔好意思...打出火啊!!!先收手!!!咁就冇喇!!!!算啦..今日都幾開心既!!係我地玩緊7級豬既時候..冼世銘比人唔小心整到仆街啊!!!果時仲笑死啊!!!成塊面紅哂啊佢....未見過囉!!!幾得意既佢(果時啫)~~~完
|
| 刊登時間:2006-10-13 10:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|