||||-\nn-...˙•神秘□感覺。▂∴@妹釘..

想起當+[||×*◆天你對我起的[承諾]*Ⅲ*

  

ann66
暱稱: [[妹釘//嘉*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
n年冇打日記喇!!!
笑自己個fd~好衰喔!!!
嬲完喇!!!
佢返黎喇!!!
八婆一個\
文章分類
全部 (114)
中學生活 (50)
出街 (12)
朋友仔 (2)
教會 (4)
圖片 (5)
歌詞 (10)
未分類 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
=-蚊豬
譚sir"留言板"
charlie19946
yee
||may
~~妹釘(日記板主啊嘉)...
啊紫
勤哥"仔"
嘉俊
盧盧
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 114
留言總數: 20
今日人氣: 3
累積人氣: 1897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


勁開心

今日係食lunch之後幾個女仔係到玩7級豬啦!!!姚名芳成日都輸架..幫都幫唔到姖囉!!好黑仔啊姖..次次玩親都輸..唉...咪比我地係咁[吱]囉...唔比[吱]就放兩個蘋果係姖自己個咩..係二樓行一次...勁爆笑啊!!!!

但姖最終都係簡比我地[吱]囉!!!!!之後玩第二次囉!!玩玩下..啊文叫左我出去抄底姖個手機啦!!!返返黎玩..之後我覺得丹丹想諗住踏冼世銘張[鄧]喧我咪叫姖踏啦..唔好留手啊!!點知個個都係咁踏..比佢見到..就踏返我地囉..咁我冇踏..佢冇啦啦講埋我..諗住踏我果張既..之後我勁大聲話我冇踏到啦!!佢先冇踏炬...佢敢踏既話..我仲唔同佢死過啊....之後我發洩啦..拎左佢個水樽啦!!!點知整到溜水..唔係有心架..不過我諗住係我自己打架炬..但d女仔姖地見我打到好開心..咁咪跟我一齊打囉........= =唔好意思...打出火啊!!!先收手!!!咁就冇喇!!!!算啦..今日都幾開心既!!係我地玩緊7級豬既時候..冼世銘比人唔小心整到仆街啊!!!果時仲笑死啊!!!成塊面紅哂啊佢....未見過囉!!!幾得意既佢(果時啫)~~~完

刊登時間:2006-10-13 10:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ann66 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]