| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 21 日 星期六  |
返教會(2)  |
今日本來諗住冇錢就返唔到教會..不過都返到...今日啊潔果d去左BBQ..算啦~~唔想去..又要夜晚去喎..唔想囉~!!我反正下個再下個星期六都有得去啦~~返左教會第一時間就硬係成班人去食lunch啦~~好正啊!!
之後兩點返去崇拜..今日悶左dd啦~~前兩次冇返d男仔都有返....係小組既時候..我唔記得丹丹話咩啦~~但我話姖冷血啦~~點知啊lo都想講..不過比我講左~~其他實我地之前玩game都係我地兩個贏左啦~~勁好笑啦~~..之後有人生日..我同丹丹食完蛋糕就走左喇~~啊lo一早就走左~~唔等埋丹丹喎....之後我同丹丹就塔車返屋企啦~~~我地係架車到成日拎住個手機映相啦~~~
今日都ok架..係就係係崇拜到悶左dd..但係小組我大膽左啊~~~有講有笑.改變左好多囉我..(係教會到啊~~~)
|
| 刊登時間:2006-10-21 10:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|