| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 31 日 星期二  |
| 哈囉喂~~ |
今日調位啊!!!開心囉!!!我坐第三行第二個坐..岩岩調既時候..男班長係到要同我坐...我死叫佢走...反而話我叫得好得意...都唔知比佢激死..定笑死...唉!!!
之後丹丹無啦啦坐佢隔離..唉...冼世銘本來坐第八行第一個位架....佢又唔調喎!!!算啦!!佢咁過癮..係到一定好好玩啦!!!今日先比佢地三個男仔叫我嘉怡姐..同埋叫我做嘉怡媽媽..仲有嘉燕媽媽啊...好慘啊...冼世銘..陳偉明...仲有黃定堅叫架...多得丹丹唔小啊!!!無啦啦叫我嘉怡...就比佢地改成咁...真係頂唔順爆埋姖個花名出黎啊!!!激死我啊!!
之後我地食完lunch之後落左去打排球,...好好玩啊...打到hand哂囉!!!!正爆啊!!之後返去又上maths堂喇!!我頂...悶到嘔啊!!!!之後上生活教育..ok啦!!!
放學諗住去玩鬼屋...點知勁多人...咪唔玩囉..之後打排球..丹丹係到要返反去琴日打排球果到打...果到又唔夠位..點打啊!!!之後姖仲話唔係果到打就返屋企....頂...咁姖就返左屋企喇!!之後咪打排球囉..之後到左5:15左右啦!諗住小d人去玩啦..點知又冇位喎..岩岩好囉!!!!又冇得玩...陳曉君都玩左兩次啦!!!仲知我跟姖一齊玩啦!!!!!
之後返左屋企...~訓~訓~訓~訓~訓~訓~訓~
|
| 刊登時間:2006-10-31 10:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|