||||-\nn-...˙•神秘□感覺。▂∴@妹釘..

想起當+[||×*◆天你對我起的[承諾]*Ⅲ*

  

ann66
暱稱: [[妹釘//嘉*
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
n年冇打日記喇!!!
笑自己個fd~好衰喔!!!
嬲完喇!!!
佢返黎喇!!!
八婆一個\
文章分類
全部 (114)
中學生活 (50)
出街 (12)
朋友仔 (2)
教會 (4)
圖片 (5)
歌詞 (10)
未分類 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
=-蚊豬
譚sir"留言板"
charlie19946
yee
||may
~~妹釘(日記板主啊嘉)...
啊紫
勤哥"仔"
嘉俊
盧盧
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 114
留言總數: 20
今日人氣: 9
累積人氣: 1944
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


中學生活 開心

呢兩日冇打日記喔!!!因為得閒訓左又一係唔想打!!!算啦!!!!

其實呢一篇我都唔係好想打架炸....呢三日成日比人地打啊!!!!同學仔!!打我打得多都傻喇!!冼世銘打得最多...平時一係督唔打..一打就打勁多次!!仲要係琴日同今日啊!!打死人啊!!!痛死...之後我咪打佢囉.....

打佢又唔夠佢閃得快..比佢打多一次!!!激都激死人啦!!!!之後三日黎三日都打排球..今日miss ting比我自己一個開波!!!正啊!!之後仲親自教我點打得好d...好野啊!!!完本鄔卓卓都有得打既...但我冇去返比姖打...咁咪冇得打囉!!!!!得我一個有得開...哈哈!!!之後返去上科學堂..睇dvd..好核突啊,...青蛙..之後係中放堂係到play game..寫人地d特徵啦!!比我地估...點知miss lee讀五個就有三個寫我!!!唉...

之後係va堂!!!莫潤桐話我睇左佢甩庫..叫我負責任喔!!之後我知佢唔敢啦!!!但點知..佢裹面有條短庫..我頂..唔算數啊!!之後都唔敢比我睇..咪話佢唔夠[了]囉!!!!

刊登時間:2006-11-03 07:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ann66 的日誌)


丹丹 於 2006-11-12 11:16 AM 發表:
怡!!       我係丹丹啊-_-''
        啊!           咁d book(好重啊!)係咪要日日都囉返學校啊!>3< 
 唔制啊!  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可以咁講啦!!!
我驚佢地d書留係學校真係比廖sir扣分啊!!!
你都知扣分容易...加分難啊~~~
辛苦d都要架喇~~
我夠唔想啦~~
Posted at 2006-11-12 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]