| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 18 日 星期六  |
P.E堂  |
今日有PE堂上啊!!不過得30分鐘上...有五個字用左黎講野啦!!!問問題啦!!!唉..咁就冇左伴堂喇!!!真係慘...死人鄔卓卓啊!!!又話同我打排球..點知丹丹一話打...就去左打唔理我...我真係好覺得...姖地兩個成日唔理我!!!!得姖地兩個傾計....係我行埋去同姖地傾先理...搞到我勁唔開心囉!!!琴日英文堂都係啦!!!丹丹話我分開姖同鄔卓卓....之後又唔理我...今日我發火就驚!!!!又唔知我好唔開心!!!好似當我唔存在咁!!!唉!!!算喇..唔講喇...
係中文堂到....死人冼世銘第一日坐我前面就搞到我枝筆比老師收左!!!唉!!!不過好好笑囉!!!!勁講笑話喎!!!!之後到VA堂...一入到去就聽到冼世銘同陳偉明[罵架]..之後第一句講你乜事啊!!!之後冼世銘第一句就講[收皮啦]嘩..好激啊!!!.........................................................
|
| 刊登時間:2006-11-18 12:22 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|