大家唔好意思∼
因為小女個電腦壞左,so依家用住我姊個腦!
但最重要打返日記啦!唔該哂∼牙yan∼
唔係妳,我都打唔到字呀∼>u<thz~~~~
今日同班妹行銅鑼....行到大家死死下....
係累到死死下....又開始眼訓∼
今日牙婆home~見到牙婆好健康∼
之前去拎粽子....好似好累咁∼
可能媽in that....so好精神下
咁都好呀!吃完dinnE
我同媽去”小樽”EAT甜品....今次好不滿
因我叫個甜品太淡啦>"<
返到青衣,買左新既洗頭水同黑色誘惑沖涼液=v=”””
個個黑色誘惑沖涼液∼個feel勁怪囉=ˍ=
算啦!可能遲d會習慣到....may be....
祝ME幸褔吧!訓囉∼goodnight all fd∼ |