今日我同雪雪去左游水" (落緊雨架,不過雪雪話要去游冇計啦...) 換完泳衣之後* 我就同雪雪去左BB池玩水 最後我地再一齊去左反滑水梯 超好玩=] (有機會你地都要去下) 不過... 有一件事搞到我好火 雪雪同我反緊個陣時,佢竟然扯我件泳褲><" 好彩冇扯到落黎-V-"