考試離我還有最多2日
但我完全提不起勁去溫習
但我心中又好怕,好怕得出來ge結果
就算我每日都拿住本書係咁讀
但我都冇辨法入到腦,而且仲好想訓覺
我知,再咁樣落去係唔得
但,我就是提不起勁
好想有人或者物去刺激我ge"勁力"
而家我最伯ge係,到頭黎ge結果
係我要見家長,咁我ge新年旅行就game over啦
突然有一種想法在我腦中咋現
好想係考試途中出cat
但我知,這樣做的話我點拉都冇可能拉到我想要ge分...
希望我係考試戈幾日可以順順利利
頭腦清醒,保持最佳的狀態吧~
神啊~我現在唯有向你祈禱~
請您給我一點奇蹟吧~ (雙手十字雙合><)