|
2007 年 10 月 20 日 星期六
|
|
|
|
星期3就測驗喇,.."
好驚唔識呀"
都唔知中學既試,..同小學有咩唔同,.."
想溫書都唔知點溫喇=/\="
測足2個week"
我驚我頂唔順喎,..老師!!
不過唔溫都要溫"=="
呀媽係咁煩全哂,.." 唔同佢溫??
我怕我會比佢煩死呀,.."
惟有死死地氣溫足個幾鐘,."
OOH MY GOT"><
溫中史呀,.." 勁多野要背,.."-O-
" 頂你唷,"
溫死我喇,.."
邊個本書既作者,.."??
打7你呀,.." 做咩整咁多野落本書呀>3<"
搞到我鬼死咁多野背??
|
2007 年 10 月 19 日 星期五
|
|
|
|
"[ 10日都唔打1次既日記 ]"
金日放假唷" 唉,.. 實在太好喇,.."
至開學到依家,.." 都冇咩假放,."
日日都如常番學放學,.." 放學番歸做HW"
幹死我了呀,.." 他媽的,.." 放假定唔放假!!
點都要比番三4樣工課.//" 最憎中文功課,.."
咩咩選寫EX,.." 唔識做,.." 就要係校車到,.."抄人"的,"
下個星期3,.." 統測喎,.." 死得喇,.."
尤其通識科呀,.." 上左個幾月堂,.." 都冇一堂係聽佢講野"
點解中學咁辛苦架,.."]] 只願番到小學我階段呀,.." |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|