換左blog: http://blog.qooza.hk/ar_kwong
換左blog: http://blog.qooza.hk/ar_kwong
2007 年 10 月 20 日  星期六  

 

 

星期3就測驗喇,.."

好驚唔識呀"

都唔知中學既試,..同小學有咩唔同,.."

想溫書都唔知點溫喇=/\="

測足2個week"

我驚我頂唔順喎,..老師!!

不過唔溫都要溫"=="

呀媽係咁煩全哂,.."     唔同佢溫??  

我怕我會比佢煩死呀,.."

惟有死死地氣溫足個幾鐘,."

OOH  MY  GOT"><

溫中史呀,.."      勁多野要背,.."-O-

"      頂你唷,"

溫死我喇,.."     

邊個本書既作者,.."??

打7你呀,.."     做咩整咁多野落本書呀>3<"

搞到我鬼死咁多野背??

                        



2007 年 10 月 19 日  星期五  

 

 

     "[     10日都唔打1次既日記       ]"

金日放假唷"     唉,..  實在太好喇,.."

至開學到依家,.."   都冇咩假放,."

日日都如常番學放學,.."    放學番歸做HW"

幹死我了呀,.."  他媽的,.."   放假定唔放假!!

點都要比番三4樣工課.//"  最憎中文功課,.."

咩咩選寫EX,.."  唔識做,.."  就要係校車到,.."抄人"的,"

下個星期3,.."   統測喎,.."   死得喇,.."

尤其通識科呀,.."  上左個幾月堂,.."   都冇一堂係聽佢講野"

點解中學咁辛苦架,.."]]  只願番到小學我階段呀,.."

                        



annakwong
暱稱: +"KWONG*
國家: 香港
地區: 元朗區
傻瓜們唷"
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-06-13
好凍唷"]]
2007-10-20
2007-10-19
2007-09-24
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單