讓眼睛關起..我不想再演戲..原諒我太獨立..沒有天生體貼入微..我不知道怎樣是抽離..但從你每個吻預期..已經知道這是嫌棄..其實愛下去也不過別離...讓我手鬆開我不想再死心錯愛...其實你怕寂寞..未見得珍惜給予你的愛...再走多遠一樣沒將來..就由我帶你轉身下台...再想多遠也難連載..繼續難被愛..仍然能自愛..別怪責我要分開...曾經想當個好人..捨身成仁..還愛你愛到往下沉..若要犧牲方能擁抱..無法一起再同渡半生如今找不到情人..只得苦情 人..就算我對你還著緊..亦無耐性陪你..浪 費多十秒傷心..誰有心還再等你熱吻...如果必須要好情人..拾身成仁..誰有勇氣愛上別人..若要犧牲方能擁吻..難道一起再無下半生..曾經不相信好情人..找不到情人..遇上你何曾認真..但明白你脾性..浪費多十秒傷心..誰有心還再等你合襯~~
|