2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


哈哈... 愉快 分類: 未分類

哈哈....
我係尼個假期好充實;
因為我去左剪頭髮;
跟住係屋企狂睇電視;
睇到攰就訓2-3個鐘;
之後起身飯;
跟住就睇電視;
係咪好充實呢?
所以!
我書掂過下;
但係我記唔入腦...
尼個先至係重點呀!!!!!!
所以最後大家好快見唔到我;
因為我會比媽子罵死左/3\
講笑姐.....
lastly;
我考完試再話比你知我點死法....
同學們;加油!(注:普通話發音!)