哈哈.... 我係尼個假期好充實; 因為我去左剪頭髮; 跟住係屋企狂睇電視; 睇到攰就訓2-3個鐘; 之後起身飯; 跟住就睇電視; 係咪好充實呢? 所以! 我書掂過下; 但係我記唔入腦... 尼個先至係重點呀!!!!!! 所以最後大家好快見唔到我; 因為我會比媽子罵死左/3\ 講笑姐..... lastly; 我考完試再話比你知我點死法.... 同學們;加油!(注:普通話發音!)