上次去CaMP,,
但因為要趕功課
所以沒有打....
現在連旅行一併打回吧!
22/11/2008-23/11/2008{CamP}
第1天:
剛開始的時候,,
大家都好鬆散
但玩耐了已經開始團結了
-繩網
好高,,好恐怖
在上面的時候,,真的有衝動想哭
後來頂硬上
玩完之後鬆哂!
-軍士塔
雞雞好勁!
做童軍真好...
-晚飯
見到莫凱謙小朋友,,
好興奮呢!
跟了他拍照
他好可愛喔,,而且好有禮貌
食完飯後去公園玩,,
轉轉轉...
好暈呀!
-SET遊戲
YUKI對不起!! 
害你哭了....
-自由活動
浴室設備真的好唔0K...
所有女孩子1間房
圍住傾計..
好喜歡妳們
2:30P.M睡覺
第2天
玩的不多提了,
又跟G!RLs聊天
覺得去完Camp後跟妳們熟了!
走的時候大家都捨不得
27/11/2008{'旅行日!}
一大早被人捉鞋... 
去到大澳門bbq
好大風.沙塵暴....
碟都吹走了
結果無m00D燒
去了玩....
卓LEUNG唇膏邊個搽
我唔搽,,你要搽
開頭不懂玩,,
不斷輸,,不斷比人畫大花貓
之後玩
YANNES唇膏邊個搽
我唔搽,,你要搽
的時候已經好好多了!
影班相,...
紗紗跌到了,,,
全班給她愛的鼓勵
WarM嗎?
紗紗早日康復...
ph0t0:



其餘的相到我facebook看....
晚上去了打邊爐,,
好好笑,,
趁人出去拎食物的時候,,
整估人...
但大家都好醒
由7:00p.m食到10:00p.m
食到好飽!
搭車的時候,又傻了
搭了往尖東方向的火車.....
結果去到9龍塘再搭返轉頭
返到沙田已經11:00p.m了

|