傻妹の日記
`被你愛過__我真的很快樂;;
`被你愛過__我更懂幸福了;;
- ★做人或者...不必要得到最想★

♥ 永遠愛著你 ♥
annibaby
暱稱: [*~傻`妹....]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-07
2010-03-02
2010-02-28
2010-02-26
2010-02-24
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 174
今日人氣: 0
累積人氣: 6607
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


2008-05-03 分類: 未分類

                                                                         今日''''好早就起左身lU
                                                          因為''''我約左人一齊反gAmE{好HaPPy}
                                                              之後''''小運打左比我'''同我傾左一陣
                                                        唔知點解聽完講丫邊個邊個分左手之後gE反應'''''
                                                                     我就覺得佢好衰'''分左手之後''''
                                                               仲要第二日問人:::有冇女介紹比我丫?!
                                                                                  好賤丫!!
                                                          不過'''算啦'''佢gE野都唔關我事lU''哈哈....=]
                                                                          今日'''成日都留左係屋企'''好悶丫....
                                                      丫j0今日同我講話:::星期日去踩單車丫{hAppYiNG}
                                                               
                                                      p.s:::今日'''諗左一個問題好奈'''都諗唔到個答案
                                                              cAN aNY 0nE tEll mE.....
                                                              點解care人唔會表露出黎''''只會藏在心中.....

         cMcMcM



2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


2008-05-01 分類: 未分類

                                                                         3 0 - 4 - 0 8
                                                            今日''''放學個時'''係度等丫J0
                                                                          等左一陣''''
                                           我地諗住反下xx''''就係張歌唱pApER度寫左xx個名
                                                                 我地仲好心同佢講番'''
                                                                    點知''''佢勁嬲囉
                                                               仲嬲到想cUt 723塊面
                                                              仲要打埋我'''>3< {好痛}
                                                           我知我地係唔岩'''bUt都唔駛咁丫
                                                                s0RRy''''s0RRy''''s0RRy
                                                        而今日''''亦都係我掟爛左個煲gE日子.....
                                                          bUt我都冇咩唔開心ge{有點兒假.....} 
                                                總之成日都好唔開心啦''''包括放左學之後gE事情......

                                                                          1 - 5 - 0 8
                                                         今日'''去左MK bUy野加影貼紙相{開心}
                                                                   我bUt左件tEE''''$65咋....
                                                          影貼紙相gE旁邊''''見到有架夾公仔gE機''''
                                                             入面有我好想好想要gE sTiTcH丫''''
                                                                    夾左我幾個$2{好心痛}....
                                                                番黎本來諗住同蟲蟲反gAmE bUt''''
                                                  佢要訓覺lU''''聽日'''我就可以同佢反gAmE lU'''嘻嘻

                                                 p.s:::我今日仲bUy左對{EvERlASt}鞋添!!{開心}

                                                   cMcMcM



2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類

                                                                               今日''''去左拜山
                                                                         搞到我好早就起左身lU
                                                                        之後'''去左新都城度飲茶
                                                                     跟著就坐左表哥架車去柴灣....
                                                                        去到發覺好多人'''好多煙
                                                                      搞到我好想喊.....>3<......
                                                                      拜完山'''就去左表哥間CaFe
                                                                     表哥d c0FFee 好好飲丫!!!!
                                                              得閒帶下D fRiENd去先{好唔好丫????}
                                                                         係果度坐左陣就回家了
                                                                          番到屋企都成十點度lU
                                                                        我又要拼命地做功課啦
                                                                          好驚聽日冇精神聽書添
                                                           另外今日''''我丫哥buY左個{EvERlASt}gE袋
                                                                                    超c00l的
                                                                     
                                                                     聽日'''''係一個好xx gE日子
                                                                因為我已經決定左我要同佢'''xx了
                                                                   我都唔知呢個決定好唔好架??!!
                                                                 不過'''我覺得我同佢真係唔係幾夾
                                                                           我要過番單身gE日子'''
                                                                  我唔想再咁辛苦啦'''愛情有甜的...
                                                                                  但也有苦的...
                                                                        所以''''單身萬歲 =]
                           
                                 p.s:::前日同尋日都好開心丫!!因為我可以同蟲蟲一齊反gaME'''嘻嘻..○U○..

                   cM''牙
!!



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 未分類

                                                                         今日''''好灰丫
                                                  自從lUNCh之後''''亦都係我知道左一樣野之後
                                                                 我gE心情跌左落{谷底}'''''                                                                        
                                                 而係咩事'''你地就估下啦{mY  fD 應該會知gE}
                                                       上iS堂同共創成長路''''我都一直係度諗
                                                  係度諗緊點解我會咁{d0WN}''''佢又唔係我邊個
                                             佢去邊度都唔關我事啦''''我係xxx部手機度見到一個sMs::::
                                                                    之後'''我仲{d0WN}
                                                             我d fD問我:::你唔開心丫?!
                                                         之後''''我都係笑住咁答:::冇丫!!!!
                                                   我知道佢見到我個樣咁''''都知我唔開心啦
                                                              放左學''''我地去左fISh之家
                                                    搭車果時''''仲撞番尋日果架車....{超hAppY的}
                                                            點解會知道果架係尋日架車'''''
                                                         就係因為我地留左記號''''{我艾某人*}
                                                                 落左車之後''''我諗通左啦
                                                               就係''''明天是一個{新的開始}
                                                                        所以'''我唔再諗lU
                                                            之後就''''開開心心咁去左fISh之家度整電腦
                                                                        bUt其實係去反
                                                             xxx都有去'''bUt最終都搞唔掂佢
                                                           搞到6點幾先反屋企''''勁驚俾丫媽罵
                                                                         好采''''都冇 =]
                                           
                                        有人問我呢篇bl0G有冇佢份'''咁好啦'''我就係度提一提佢啦:::
                                                                 記得帶印花丫'''星期一
                                                                如果唔係''''嘻嘻.....  =]

                                         p.s::: xx今日俾人收左mp4'''勁慘'''好驚ms s0星期一check哂全班

                                                 



2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


2008-04-21 驚訝 分類: 未分類

                                                              今日電腦堂'''''''勁o嘴囉
                                         本身mS cH0u話個uT可以睇著張pApER黎打''''
                                                       但點知個mR kEN話:::睇著黎打''''咁就唔係uT啦
                                        本黎可以一分鐘2X個字'''''依家被佢搞到得番..........
                                                           一分鐘{4}個字.......勁O囉

                                                             放左學之後去左{yEE}屋企
                                                                       超好反的耶
                                                    丫J0仲要搞左勁爛gAg{真係超爛個隻}

                                                            已經有好多日冇同佢傾計lU
                                                    呢排我發覺我對{xxx} gE感覺m0re左
                                                    唔知係咪因為我同佢呢排冇咩點講野呢?!
                                                        死啦''''死啦'''''我唔可以對佢再咁啦
                                                                 我gE朋友''''你地話係咪?!

     

       cM丫!!   =]