| 倉鼠 |
|
我屋企
今日
黎左個新人員
佢係一隻"倉鼠"
佢好傻,個pat又大
so我地叫佢傻pat
|
| 發表時間:2008-10-30 11:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MEx14 於 2008-11-07 10:40 PM 發表:
cOmmEnT ' 算 la' 隻倉鼠應該吾長命 ' 因為遲早比你挽死 '
|
網主回覆
咩呀 ,,,
佢一定會好長命架 ,,,
Posted at 2009-03-08 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
EMaK 於 2008-11-07 06:56 PM 發表:
Cm`
|
網主回覆
ThZ cOmm3nT ` Posted at 2009-03-08 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ThZ cOmm3nT `
Posted at 2009-03-08 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-03-08 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|