| "↖★靜靜地"看著"他 |
|
今日終於考完試la~
勁HaPPy"ar~
*************************************
( "考試InG" )
諗番起今日考試個陣係敢一直望住佢"
嘩~~
佢個動作勁有型ar~
簡直CooL爆ar,,,,
*************************************
晏就呂文靜就黎左我屋企挽"
挽左一陣之後,,,
我地就去街...
我地買左好多野...
我地去左高士德,,,紅街市,,,ect,,,
跟住就返屋企la~
然後就上網"
就係敢啦~~
,,,呠呠,,,
,,,bye,,,bye,,,bye,,,
|
| 發表時間:2008-06-10 09:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LAMxX2 於 2008-06-19 01:21 AM 發表:
cmcm"
|
|
|
MchI 於 2008-06-18 08:48 PM 發表:
CM4U'
|
|
|
Icy107 於 2008-06-18 12:49 AM 發表:
cm 4 you"
|
網主回覆
THz.... Posted at 2008-06-11 12:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
錯,,,
吾係我打架"
係呂文靜幫我整BLoG個陣打架"
我講佢打,,,,, Posted at 2008-06-11 12:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|