annie106 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
[::`*--□■`為何平時閉起眼睛-'` _ _ 會想起你,.;'*◢
`,×,長不大=教不懂=]!* [嘿*V*!
我 的 資 料

暱稱: *●杯麵ㄖ°*"
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
2006-08-23
好耐冇打日記lu
今日係屋企""嘔 臭...
2006-08-07
2006-07-30
日 誌 分 類
全部 (185)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 185
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 5841
RSS Feed
2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天
唉...後悔當初放棄佢><(後悔都冇用!!)

沒有人想做壞人
為什麼世上壞人還是那麼多
如果可以設身處地的想想,也許他們並不壞

最討厭一腳踏兩船,偏偏卻做了自己最討厭的人
才明白有些事情原來無法控制
喜歡第三者也可以是真心的
只是緣份和時間開了一個玩笑
令主角變成了壞人

但有時會 寧願做壞人的是你
那麼,我的心裡會好過點吧



專一至今 竟會敢 避過你的吻
伏在你身 說找到 更喜愛的人
我也居然變心 不禁要承認我
像往日我恨透的罪人


當初的我 為了你 圍滿著好友
日夜怪你 愛不夠 還驚你風流
然後到我內疚 任旁人來認購
恨你沒有問情由便放我走

*誰都會散 怎知一拍便會散
 怪我自己作反 明明我不應再揀
 忠貞怎可以貪 給拋棄亦已很慣
 不慣去承認自私 移情別愛太奸

 遲早要散 散得清脆未算慘
 我卻要忠變奸 斗膽一腳踏兩船
 想上岸時又晏
 無面目再解釋
 自費了承諾是否太斗膽


何苦再自命悽慘 你當我搗蛋
誓要去與他邂逅仍然從不怕被人話濫
從未做過玩家 但我卻承實認真去玩

真心相愛 未見得 為了他英俊
換掉角色 也許你 你都會包容
我到今天至懂 為情而淪落了
在背後確實有些苦衷 不可不信


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 annie106 的日誌)


Kary 於 2006-02-09 08:36 PM 發表:
--我先係吳澤英呀!!呵呵
得閒多d上我個日記板呀,,thx
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=""
 
我冇你日記板播但係∼∼
Posted at 2006-02-09 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hurtirene 於 2006-01-29 06:07 PM 發表:
我唔係吳澤英呀...
我係連連AR!!..
^.^你D閃字好令呀...
得閒教我整呀....
OK??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈∼∼icic=.="
大多數d閃字5係我整架=0=""
好牙∼∼不過我整果d閃字就5多令lo..
我教你整∼我諗你會令過我既∼XD"
得閒就搵我la..he!
Posted at 2006-02-04 12:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hurtirene 於 2006-01-28 02:53 PM 發表:
估下我係邊個呀.....
何臭臭可能知架!!!
http://blog.qooza.hk/blog.php?user=hurtirene
幫我留言呀...thxz!
886
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~~~~我知∼
我上左你日記睇...
你係咪吳澤英呢?∼XD"
 
好牙∼∼
Posted at 2006-01-28 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]