m...今日訓得好淋∼∼
夠鍾起身果時..我都5多想起身>333<
係學校做過d咩都5多記得lu∼因為遲過平時返屋企∼
所以就遲左少少整電腦d野...咁就咩都5記得晒咁日做過d咩∼
係lo∼∼記得既話再加返la下∼∼XDD"
我淨係記得美術堂果時烏龜整到我個口流血lo∼!><""
唉...豪仔你5好5去牙><我真係喊比你睇架

你去la∼去la∼去la∼我知你一定會去架

你冇帶相機事小牙∼∼你個人5黎就真係事大la∼!

唉..........我岩岩搵人問佢拎icq∼then就睇佢info∼
見到....唉∼∼∼原來佢真係有....唉...
可惜他有愛侶.....還可怎麼爭取∼∼∼∼∼∼
分類: 未分類 |