今日同我D小學同學打排球 佢地好得意嫁 一D打到隻手紅哂 一D打到隻手紅哂 都唔知點解我冇喎 可能我係學校打得多掛 之後去左食野 食完之後又打 不過都係打左一陣 我地就去左傾計啦 我地傾得不知幾開心呀 又係到玩喎 希望以後都係咁開心啦