| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
jay is the best~~  |
好多日冇打diary啦!!!真乖女!!!!話說星期六12/11去沙田行街街,買左好多護膚品呀!!!曬左我六舊水=v=…阿媽仲另外又洗多四舊水…因為$500有免費停車…本來想停入商場…點知,阿爸突然話去深圳…無奈左=.=~被逼拖左去深圳…去到深圳,又俾dad拎左去整腳底按摩,個間野好兇狠,每個座位前有個tv,睇下睇下個tv個陣…突然殺出周杰倫既廣告!!!!!!!!!!!仲係”打媽”上tim…一個係高露潔牙膏,一個係咩餅wor…哈~~阿jay好hit呀!!!!then,個大堂又係到播jay既歌-[威廉古堡],toilet就播[爺爺泡的茶]…好勁呀!!!!!!星期日13/11夜晚睇金馬獎…太happy啦!!!jay拎左最佳新演員呀!!!!爆開心~~~~但係男女主角就有d失望…由舒期同城城拎…唉…周星馳竟然冇入圍…慘呀~~~
|
| 刊登時間︰2005-11-14 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 94 | »
|