|

2006 年 5 月 4 日 星期四
好累←(普通話)呀
今日我又遲到啦!!!本生約左瑤瑤7:30,,不過我7:40才到呀!!!
今日同平時一樣,,上課室→做早讀→等上堂,,「太毛了啦」←普通話

英文堂,,,Miss Nee都白痴嫁Xdd~瑤瑤同蚊蚊只係笑姐~都要「佛」,,屌佢呀!!!中文堂,,,超悶囉!!又吾分班喎~正仆街

普通話堂,,,我冇帶精進遍呀!!!不過都有好多人冇帶,,比老師話完之後人上堂呀!悶悶悶悶悶悶………
數学堂,,,好想訓覺呀!!!好眼訓呀~今堂數学堂冇麥心機上呀~果個TB種喺到話你條仔你條仔,整到我好Q煩呀!!

科学堂,,冇野講,,只有一個字瑩容,「悶」!!!

放学之後,,第一時間跑去環保角放下書包→跑去4樓廁所,,之後買左好多好多野食呀!!!
今日,6:30分番屋企!!!唉……今日成日都好累←(普通話)呀!!!

刊登時間︰2006-05-05 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|