Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 2 月 8 日  星期三
我永遠都記住你講既野

今日係番學既第三日....哈今日番學都係只有兩樣功課咋..

不過今日我唔記得左bring w/s file 呀......

唉! 好彩呀穌刨冇鬧咋... 唉∼ 今日放學我既工作又如常啦..

就係要”臭”呀妹啦....日日都係咁好鬼煩呀∼ 功課做得一半又要落去

接佢..仲要番到黎教完佢做功課我先做得..... 5.!

好煩煩煩煩...學校d功課同讀書壓力已經好大∼架啦//〔〔〕

番到home又要做埋d咁既野.....番到去呀妹d同學就打黎話要搵佢

talk 咁佢就talk...傾左半粒鍾我就話佢啦∼ 你傾電話

定係做功課呀∼ 跟住唉... 好鬼煩呀佢好想爆粗.....

跟住我就cut左條線.....教佢個時佢係到玩玩下∼ 激到我好鬼

”輕”呀..媽咪呀∼help me呀∼ 教教下我都唔洗做功課啦∼ 

個人又眼瞓..又累∼日日都唔可以瞓一陣∼ = =”好煩呀..

跟住佢仲可以係到問話個答案係咩...... 無奈囉!

不如我幫你做埋∼ 幫埋你番學呀∼ 要我講答案...食屎就有你份∼

跟住響near個時候老豆又番黎啦啵∼ 我教教下∼教到好咩嫁嗎

人又累..又眼瞓....功課又未做晒.. 比著你都會咩啦∼ 佢仲要

寫一隻字用5-10分鐘去寫∼ 好想死呀∼ 之後佢問我個時我教極佢

都唔識咁我咪..教同一題教左半粒鍾∼ =0=” 我都好有耐性架啦..

呀∼ 可能係我說話能力差... 啦 唔知呀!所以佢唔明囉∼但

個時既語氣好重so比老豆x我....頂∼ 比著你教佢你有冇咁好耐

性呀∼ 你打佢tim呀...響到x我 〕〕佢話[[你又好叻咩∼?我咪話

我冇話自己好叻啵∼ 跟住又話”你真係討厭呀”我個時已經

好咩架啦..仲要火上加油咁咪好嬲囉就爆左一句 

你仲討厭呀∼ 出黎之後我聽

到佢講話你d咁既人唔死都冇用呀∼ 我咪話係呀我唔死都

冇用呀∼咁點呀∼跟住佢就話〕〕 咁你仲唔去死∼ ..之後我咪話

我唔想死住啵∼ 佢就冇野講啦∼不過仲響到eeoo 我咪串佢囉

呀媽又毛啦啦 叫我收聲 我咪話 佢日收我咪收囉∼ 佢唔收我咪唔收囉

之後食飯我廢是反胃 so坐左去第二到... 黑口黑面.!!

跟住我響到諗你想我死好e架咋∼ 我病發個時你唔好 help我啦

你好耶我永遠都記住你講既野∼ 我好憎你呀∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 195 | »