|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 27 日 星期五 今日頭個3堂係電腦堂!! 悶到傻鬼左...... 都唔知做嘜! 佢up咁耐 我就瞓咁耐,,,,,, 我係發白日夢個種瞓~~ 唔係合埋眼個隻 哈! 之後冇! 英文今日test 呀.... 好驚呀~ 好驚肥佬~~~ 冇溫過.... then 中文冇呀~ 又係咁過,,,,, 之後放左學就多野做lu 自要去圖書館 到整好d野先///// then 全部人落 晒去佈置 跟住食野!! 之後站崗...... 跟住上去hall 睇 家長教師委員會選舉... 睇完又有野食~ 嘩,,,, 飽到我變左傻婆!!! 個條bell 都就爆得啦... -0-""" 食完野就散band lu 各有各番居企,,, 呵呵! 番到home 9點8! 之後冇lu .... 係咁多 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 195 | » |