我琴晚因為聽到yui首good bye days,,
所以激動到訓唔著><
結果同家姐一齊睇漫畫...
之後六點幾訓左一陣,,
就即刻衝返學,,
因為我忘記左同彭彭係6:50到學校的承諾==
對唔住呀彭彭!!!!﹥﹦﹤"
英文xXx本來話錄我個group既drama,,不過唔夠時間,,
淨係派左好多野,,成績表顯示的數字很嚇人呢!
得maths拎b,,其他全a,,但係只係拎左全級82
算係紀錄新低...
中文xXx派工作紙,,得兩張有5個印,,其他都係4個印,,
之後勁睇etv,,悶到訓著
小息xXx狂頌獎,,內容無留意,,
淨係記得有高高十個世紀就頒過,,
個口號比賽亞軍,,覺得她超糗的
宗教xXx教「男和女」同做「愛與生命」
音樂xXx自修,,而沈老師就解決佢d紀念冊...
真係得沈老師先有咁好既學生緣...
我同彭彭同鼻屎人就勁攻擊吳子軒,,
佢每講一個字就打佢一下,,
累積至一百多個啦...
反而苦惱聽日要用咩方法用打佢一百幾下=v="
佢成功激嬲我,,因為佢將我塞落佢個包包d紙碎扔向我...
放學xXx彭彭拎左佢個筆袋參觀,,鼻屎人就攞左佢留低既手冊,,
我接受左呢兩件野,,"諗住"聽日還俾佢
彭彭同我同sarah決定scan吳子軒手冊第一頁,,
個人資料個度,,放上黎...
經過彭彭屋企,,問sarah借左十蚊雞去買可樂,,
跟住陪sarah去車站,,見到鼻屎人...
我即刻俾左吳子軒個筆袋俾佢,,
點知佢放在係地下,,
七咕嚕x終於黎左,,
我見個筆袋咁可憐,,
就拎返起佢...
返到屋企,,
身上個隻味實在係難以筆墨形容咁臭,,
但係因為太懶,,
換左件衫就打qooza,,
呵呵...
依家仲一路聞到個尋臭味,,
我唔得啦,,要暈啦...