| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 2008-07-02 |
分類: 未分類 |
今日 派卷既一日
成績?都係意料之內啦...
除左MaThs :78.5啊!! (最高90:Fei)
雖然唔高 但我以為自己會唔合格...!!
BuT:::::: 中史炒左:45分... (破新低~!)
雖然都係意料之內,但當見到卷的分數,,
...//// 心情都係跌左落谷底 +.+
傷心了一堂呢,,,,,
後來發覺...
原本的快樂 只是被一時的悲傷掩蓋了
所以在那時候會感覺不到快樂
餘下的只有濃濃的痛苦
如果當時能夠靜下心來
讓痛苦慢慢沈澱於心的一小角落
那我當時就不用傷心一堂了.......!!
|
| 2008-06-27 |
分類: 未分類 |
今日應最後一日了啊
但有多久看不到你? 好似有幾日了...
或者我應該慶幸... 因為,,
見到你 我更痛苦.....
曾經真的「自以為是」過,,
原來卻只是一埸夢...!
到了現在我還未後悔 。
而你會否知道,,你的一個深情眼神
已經把我傷得遍體鱗傷
又或者,,連我的存在
你都沒有察覺...
.......................................................................................................................................................
|
|