唉唉-.-"
今日都唔知發生咩事
本身都唔係話開心架啦
夜晚去睇完我媽之後番到關愛
林婷就同我講
愛林失蹤左
我個表情一定係@_@咁啦-.-"
原來愛林諗住今日missing
我去睇我媽之前
愛林叫我比一個擁抱佢
我多少都估到d架啦
我以為佢係聽日走
點知原來係今日
講真......
我真係覺得自己好白痴lo
之前鴨仔走左
啊澄走埋
我咩都唔知lo
關愛開會講到我先知原來佢地走左......
我聽到啊ming講話鴨仔,啊澄走左
我當場o左
"下"左聲lo
星期三陳姗同啊兔又missing
關愛就越黎越少人啦
7樓得番我,+2,babe,啊ling,kan仔,abe,愷彤
g樓就得番林婷,啊尹,啊兔,啊麗,carmen,陳姗
得番呢幾個人
遲d走埋啊兔同陳姗
關愛冇人啦t_t
我真係好唔捨得愛林啊!!!!!!!!!!!
唔知下次會係邊個啦!?
missing......
對你地真係好咩?!
我都試過missing
我覺得果陣真係好傻lo
我唔知你地會唔會咁覺得
但都希望你地ge決定
會令你地開心啦
|