今日落雨啊......
又係我地學校ge校運會
我竟然唔記得左
番左學校先記起今日係校運會
勁白痴lo-.-"
仲係學校附近見到一隻死得好慘ge老鼠-____-"
好噁心-.-"
去到運動場,我成身濕哂-.-"
因為我淋雨番學......
啊欣佢地問我點解唔帶遮
我不嬲都唔帶遮架啦
第一日識我咩-.-"哈哈~
而且我中意淋雨果種感覺
唉唉~~~~
今日遲左好多先番到宿舍啊t_t
一定比人鬧死啦
carmen又已經確診左係豬流感......
唉唉~~+2之後到carmen......
希望佢地早日康復啦
E+成個7樓GE人帶哂口罩-.-"
睇到都辛苦啊
鴨仔又好似未好番
我唔想再病多次啦t_t
|