今日......
好火lo
今朝食緊早餐果陣
我同林婷仲有carmen一齊食
跟住polly就過黎問我地去唔去放晶晶同gigi
我話唔去
林婷就話去
carmen就話要放gigi,但polly都話要放gigi
polly話琴日放左晶晶
話晶晶好難放
所以唔肯放
仲話琴日放完晶晶係抱晶晶番黎ge
講到自己幾咁偉大
我把起火,咪同佢講話咁唔中意咪唔好放lo
佢冇野講,望住我,好明顯唔鋸我
我望左佢一眼先入廚房洗碗
gigi未番果陣就晶晶前晶晶後
gigi番左就無視晶晶
個個都係咁
我真係覺得晶晶可憐lo
平時比陳姗虐待已經夠慘架啦
polly個樣仲要好似好委屈咁
琴日g樓鬧鬼
鴨仔想令d氣氛好d
咪笑polly讀音唔正
佢就嬲,佢冇笑過人ge
仲要話鴨仔唔岩
我咪同佢講話e+宿舍鬧鬼
緩和一下d氣氛都好
佢都冇聲出......
佢唔驚鬼唔代表人地唔驚架嘛
佢話佢唔驚鬼,咁係咪要搞到見到先安樂?!
唉唉-.-"
好唔想番學啊
數學仍然係miss朱教-.-"
3年都係佢教
脫離唔到佢ge魔掌
今年啊釗唔教我地班啦
好唔開心lo
新黎個miss一黎到就比我地班串
希望新miss玩得起啦
miss梁同啊欣講話我學壞左-.-"
我"下"左一聲
話林明茵教壞我
我唔覺lo
咩都係佢講哂啦
最憎梁香媛!!!!!!
-________-"
|