傷戀日記
好無聊既日記
不過都入黎睇下啦
thz~
anniestar
暱稱: 傷戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打QOOZA
2009-11-04
2009-10-27
2009-10-21
2009-10-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 182
今日人氣: 15
累積人氣: 835
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (90)
傷感句子 (1)
未分類 (89)
2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


2009-09-06 分類: 未分類

今日......

好火lo

今朝食緊早餐果陣

我同林婷仲有carmen一齊食

跟住polly就過黎問我地去唔去放晶晶同gigi

我話唔去

林婷就話去

carmen就話要放gigi,但polly都話要放gigi

polly話琴日放左晶晶

話晶晶好難放

所以唔肯放

仲話琴日放完晶晶係抱晶晶番黎ge

講到自己幾咁偉大

我把起火,咪同佢講話咁唔中意咪唔好放lo

佢冇野講,望住我,好明顯唔鋸我

我望左佢一眼先入廚房洗碗

gigi未番果陣就晶晶前晶晶後

gigi番左就無視晶晶

個個都係咁

我真係覺得晶晶可憐lo

平時比陳姗虐待已經夠慘架啦

polly個樣仲要好似好委屈咁

琴日g樓鬧鬼

鴨仔想令d氣氛好d

咪笑polly讀音唔正

佢就嬲,佢冇笑過人ge

仲要話鴨仔唔岩

我咪同佢講話e+宿舍鬧鬼

緩和一下d氣氛都好

佢都冇聲出......

佢唔驚鬼唔代表人地唔驚架嘛

佢話佢唔驚鬼,咁係咪要搞到見到先安樂?!

唉唉-.-"

好唔想番學啊

數學仍然係miss朱教-.-"

3年都係佢教

脫離唔到佢ge魔掌

今年啊釗唔教我地班啦

好唔開心lo

新黎個miss一黎到就比我地班串

希望新miss玩得起啦

miss梁同啊欣講話我學壞左-.-"

我"下"左一聲

話林明茵教壞我

我唔覺lo

咩都係佢講哂啦

最憎梁香媛!!!!!!

-________-"