傷戀日記
好無聊既日記
不過都入黎睇下啦
thz~
anniestar
暱稱: 傷戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打QOOZA
2009-11-04
2009-10-27
2009-10-21
2009-10-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 182
今日人氣: 4
累積人氣: 883
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (90)
傷感句子 (1)
未分類 (89)
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


今日勁攰-.-" 分類: 未分類

今日勁攰lo-______-"

今朝早我超有善心咁去賣旗-.-"

賣左成個早上......

勁攰......

下午我又要去買書

勁想死lo t_t

 今朝同琴晚我都醒左幾次......

不過又訓番~哇卡卡~

賣旗果陣......

見到個啊婆,我就問佢買唔買旗啦

咁我一路行一路賣

佢就話我冇心去賣旗lo-_____-"

勁唔開心.......

個啊婆仲要冇幫我買旗

我超想串個啊婆-.-"

我地個陣趕時間先一路行一路賣

做義工仲要比人鬧

買書又係-.-"

買唔齊d書......

結果比我媽鬧

不過都有開心ge野^^

我同紅紅去旺中同西九行

仲釘左耳環(紅紅陪我釘^^)

夜晚我好耐冇見ge啊哥搵我

同我傾左好多野^^

仲會係我生日幫我慶祝(係9月18果日)

老豆同紅紅要出黎陪我過啊>____<"

我家姐同我講......

啊茵問起我......

聽家姐講......

佢比南華(我學校)踢左出校......

算啦!唔理啦>__<"

打住咁多先