妖...
今日本來冇咩野ge,,,
到咗6:00,,,
kammy叫我落去,,,
同佢去曬相,,,
我咪同去一齊去囉,,,
落到去,,,
曬埋,,,
但未攞得,,,
仲有時間,,,
咪去行下囉,,
行去奇趣睇下囉,,,
想走個陣,,
俾我見到隻豬,,,
同埋一個女人,,,
可能係佢呀媽掛,,,
妖,,,
黑人憎,,,
好見唔見,,,
就見到佢,,,
激死人啊,,,