anpanman
暱稱: °ˋ呀〃雯+*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2008-01-28
無奈
2007-12-21
OFF~~出糧
2007-12-03

日誌分類
全部 (329)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 329
留言總數: 30
今日人氣: 2
累積人氣: 9880

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天


哈哈.....搞笑~ 分類: 未分類

今日1點幾出左吉島搵凱欣...佢同佢個fd<珠>&珠條仔一齊等我~

哈哈....^^"珠都幾靚丫,但係佢條仔太矮喇!不過佢地都幾襯呀...."

say個hi之後我地就各自行街lu..周圍逛逛,見到好多熟人呀~>>>>

5點打比星仔叫佢起身喇@@"等左佢好耐囉-.-"等到超眼訓丫....

又話就到就到..6點黎到喎-0-點知半粒鐘後先黎到ar~~

哈哈~佢剪左髮呀...好似之前個頭好睇d..咁我地就搭車出荃灣lu~

上到車影相..好快就出到去了...去新之城影貼紙相喇!!!

星仔個樣好搞笑呀....但凱欣好似好唔開心咁既=.="影得幾好..

之後就去江户前食壽司lu...幾好味呀..><"不過我諗唔會有下次架喇-0-"

9點走lu...星仔返惠康~咁我地又跟埋去喇!

haha..佢好怕醜....原來佢都會咁既,搞笑^^"

同佢拜拜就搭車lu,等車途中佢打黎問我地識唔識搭車呀~點會唔識丫

10點返到屋企喇!!!!!即沖涼....."

11點幾凱欣打比我講左d野..唉><”都唔知點同星講呀..佢一定好失望丫∼死-0-







訪客留言 (返回 anpanman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com