琴晚sd左個msg比凱欣..講出自己心底話比佢知∼
今朝佢就打比我問番我點lu...傾左好耐~都算係咁啦..丸文之後又打比我~
我果陣好煩..搞到我係咁鬧佢...sorry丫,因為我真係好唔開心.."
2點幾無無聊聊去左建生整野,整完凱欣打黎叫我去佢間美容院..
咁我就去下喇!去到唔想入去住,咁我就係2樓望落去係咁諗野....好煩耶-0-"
之後凱欣又打黎問我係邊啦@@咁擔心都唔知做乜=="
入到去,見到星仔...卡卡卡~即影佢相la....佢好唔自然囉!!!!!
佢差唔多4點先走,正la星仔~去海洋公園....好想去呀^^"
4點半我都走lu,太悶喇!!咁我唔想返屋企就自己行左去吉島lu~
哈哈....見到丸文low,幾岩呀...又想打我喇佢....幾大膽呀!
6點返到屋企....冇咩野做~同下亞dee傾...好耐冇搵佢喇-0-"
睇下電視咁la,打比凱欣傾電話...睇下佢生日點過,
如無意外都係一大班人去唱k啦!haha....諗起都開心呀..
星仔又話叫我地一齊返大陸玩喎,都未必會返啦~考慮下先la..."
哈哈哈....大家知唔知佢係邊個呢?
我同凱欣爆笑佢arrr...."
|