anpanman
暱稱: °ˋ呀〃雯+*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2008-01-28
無奈
2007-12-21
OFF~~出糧
2007-12-03

日誌分類
全部 (329)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 329
留言總數: 30
今日人氣: 13
累積人氣: 9891

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


好迷茫丫=﹏=" 分類: 未分類

琴晚sd左個msg比凱欣..講出自己心底話比佢知∼

今朝佢就打比我問番我點lu...傾左好耐~都算係咁啦..丸文之後又打比我~

我果陣好煩..搞到我係咁鬧佢...sorry丫,因為我真係好唔開心.."

2點幾無無聊聊去左建生整野,整完凱欣打黎叫我去佢間美容院..

咁我就去下喇!去到唔想入去住,咁我就係2樓望落去係咁諗野....好煩耶-0-"

之後凱欣又打黎問我係邊啦@@咁擔心都唔知做乜=="

入到去,見到星仔...卡卡卡~即影佢相la....佢好唔自然囉!!!!!

佢差唔多4點先走,正la星仔~去海洋公園....好想去呀^^"

4點半我都走lu,太悶喇!!咁我唔想返屋企就自己行左去吉島lu~

哈哈....見到丸文low,幾岩呀...又想打我喇佢....幾大膽呀!

6點返到屋企....冇咩野做~同下亞dee傾...好耐冇搵佢喇-0-"

睇下電視咁la,打比凱欣傾電話...睇下佢生日點過,

如無意外都係一大班人去唱k啦!haha....諗起都開心呀..

星仔又話叫我地一齊返大陸玩喎,都未必會返啦~考慮下先la..."

哈哈哈....大家知唔知佢係邊個呢?
                                                                       我同凱欣爆笑佢arrr...."







訪客留言 (返回 anpanman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com