今日4點幾出左去搵丸丸...去盈豐∼等林太放工^^”
食下野...哈哈~丸仲幫我個手提既留言信箱錄左佢把聲添..
所以如果你地聽到留言信箱既話..果把聲一定唔係我黎架~~
5點幾真真黎lu,丸就同佢走喇-0-"得我1個=="
打比dee,唔聽我電話=0="咁我咪周圍逛逛囉@@"
6點鐘林太去洗野~我就去同佢傾計了....佢竟然話自己係單身丫..
咁我就打比星仔同佢傾下啦~星仔又話佢諗得太多喇!!
成日都胡思亂想既..唔掛得會搞到佢e家咁la...
P.S:凱欣聽日返大陸喇=="仲要返3日囉....22號就係你既大日子lu^^
放心la,,,我一定會同你個星仔商量下果日點架喇!!記得返黎果日打比我添呀><”
|