anpanman
暱稱: °ˋ呀〃雯+*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2008-01-28
無奈
2007-12-21
OFF~~出糧
2007-12-03

日誌分類
全部 (329)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 329
留言總數: 30
今日人氣: 23
累積人氣: 9878

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天


仲有1個月就係我生日喇^^ 分類: 未分類

哈哈....仲有1個月就係我生日喇^^唔知會點過呢><”

聽日就係凱欣生日lu...

今日同家姐出左街....太悶喇!唔想係home~

出到去就去左m記食野lu,幾好味呀>﹏<"

之後就行街..哇@@"見到一個大面超級細眼既肥野囉..

我同家姐都想嘔呀~屯門真係好多ed人丫-.-出面一定冇呀~~

去到華都唔諗住行前la,點知我地回頭一望又見到一個唔知點形容既人喇!

諗住睇下有冇果d裙啦~竟然冇喎!cheap..

5點幾我地打算行去盈豐lu...之後見到間大快活又入左去食野~

我地食雞批..飲紅豆冰~正丫,,傾下計~7點先慢慢行返屋企..

哈哈...^^"行返屋企途中係咁勁笑呀~!!

返到屋企冇耐就食飯喇~飽死low=="次次都係咁既   

食完飯同丸丸傾左個幾鐘,之後就睇<人間蒸發>大結局lu..幾好睇~

10點幾凱欣返黎了..佢話即打比我囉~哈哈==-就話同星仔做返fd!

真係好憎果條友呀....破壞人地-.-"又係學校唱衰欣喎~頂丫!

星仔一定要搵返自信呀...我同欣都會幫你架^^"

*最愛都會過去 都會散去 都會退去 既然難忘 為何連記得都太累
最痛都會過去 都會散去 都會退去 我們如何 仍然能活下去
往事 就像是一道橋 你我會過去的 情懷不會倒退
得到過 什麼 也要放下什麼 即使你與我 苦或甜 有幾多
失去 什麼 誰能留戀什麼 太多 當天你說你會最愛我
他朝好好想清楚 只怕沒那麼多 愛與恨 就像列車夜行 過去 會過去的*






訪客留言 (返回 anpanman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com