李凱欣∼生日快樂丫! 今日5點幾出左去等佢地黎就一齊去食飯lu... 凱欣同我講話下個月一齊返大陸玩添! 因為星仔,亞偉果d叫我地一齊去喎... 咁我就打比亞dee睇下佢去唔去啦~不過我都唔會去! 欣塊面生左d野..仲係咁整&遮low~越遮越衰la..."笑死~ 11月21號我生日lu...可能會BBQ啦,^^"