今日3點幾搭車出去TSIM SHA TSUI...係新港等強黎~ 4點幾就到左喇!等左一陣~見到佢lu...咁佢就帶我去了! 我自己入去見..佢就係對面等我..話費事比果到d人見到喎.. 入到去填完野,個經理就問我幾時返得,就叫我星期一返12點lu~ 哈哈^^幾好呀...估唔到即請囉!之後就去搵返阿強喇@@ 行左一陣就搭taxi落mk..去朗豪坊muji幫家姐交form喇~ 之後周圍行下....超級多人呀,迫到死><” 8點鐘lu..阿強送我去搭車~爆眼訓呀-.-係車到訓左陣~