今日唔洗返工..不過7點幾就醒左喇=="打比小強問佢d野順便叫佢返工啦!
之後就打比小丸了...約左佢地今日食lunch~又訓唔著喎!咪開電腦玩囉....
9點鐘家姐起身lu,玩多陣比佢玩喇!之後覺得好攰就訓係床到諗野,
然諗起冇左隻Beans Boy夾呀,唉...><"係咁搵..我明明有帶返黎架∼好唔開心囉..==”
咁我就打下比阿青問佢.佢未起身呀∼10點幾阿青打比我lu..佢話幫我搵下^^
11點8出去搵佢地喇!去左桃源島食~食完上去搵呀欣lu~傾一陣閃人!
1點幾買完野飲就返屋企睇電視lu...."
差唔多3點就玩一陣電腦,玩左一個鐘超眼訓呀..咁咪訓下囉!
5點幾阿青打黎=="講左樣野比我聽-.-"唉.....算啦~
小強放工打比我~傾左一陣...佢話返到home打比我喎!
聽日返11點半呀....死喇~好驚lunch果段時間呀.....一定忙到仆街丫=0="
|