今日11點幾起身玩電腦....玩到好眼訓呀..3點阿青打黎佢岩岩先起身=.="之後小強又打黎lu,佢又係岩岩起身=="哈哈..穎b黎左~好耐冇見過佢喇!cute爆啊!4點幾打比阿青..佢出得lu...咁我都出喇!5點幾先到mk~佢等我..之後就去影貼紙相lu....見有新機未影過咁我地就試下喇~點知唔靚囉!之後再影過...哈!好得意呀阿青>﹏<"影完都6點幾喇!咁我地周圍行下睇下d 3啦~不過冇$!咁我地就打算下個月一齊去買3 lu^^"小強打黎...咁我地就去朗豪坊等,去muji搵家姐~跟住就去打機lu...我地睇到隻眼好攰呀><”咁就去第2間打喇!7點幾打返去問聽日返幾點喇..我返12點呀~佢地就有落場..幾好呀!我就=="打到差唔多9點∼就去食飯lu,都幾好味呀^^”10點半食完....咁就去睇下d皮帶lu..買完就搭車返去~
|