anpanman
暱稱: °ˋ呀〃雯+*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2008-01-28
無奈
2007-12-21
OFF~~出糧
2007-12-03

日誌分類
全部 (329)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 329
留言總數: 30
今日人氣: 26
累積人氣: 9904

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


病.... ]][]" 分類: 未分類

今日day off..唔出街~好攰---唉...我成日流鼻血丫,死喇!都唔知咩事=="今日又有流-0-"....又傷風咳喎,把聲變哂-.-"e排返工成日笑呀~因為前幾日有兩個新人黎左..有1個好似哈利波特&ET既人,樣衰到爆囉-0-"個咀成q日打開喎!都唔知佢想點呀><"似哈利波特都唔會靚仔得去邊la...一定樣衰果d~另1個就個樣似仔..但係佢就係女喎!一定係TB啦...不過e個係上水調黎既,請埋d咁既人=.="不過果條哈利都冇做lu,仲好!哈哈....阿泰又成日扮佢,笑死..哈利有一次係A set跌爛左隻杯,佢仲拎囉!kid@@"仲流血添~好彩我係c set見唔到,唔係真係笑爆,阿英之後講返d情形比我知!我已經笑左幾日喇!一見到阿英就笑,唔想再笑喇><”
前日夜晚係水吧跑水..幾好丫..唔洗係出面咁悶,又可以傾計喎!係咁笑阿偉...佢太似加菲貓喇!我講返比佢知,佢就話咁咪好優默囉!同埋話kid,haha!我覺得搞笑就真!!開始同佢地熟喇^^"不過不嬲都熟-.-"






訪客留言 (返回 anpanman 的日誌)


︾凱仔︴ 於 2005-12-05 12:04 AM 發表:
    我發覺我和你做朋友,原來一d都唔了解你,不過點都好啦!有時間既話打下俾我(晚上),最多點樣我都盡量去聽或打番俾你啦~~仲有呀!幾時番學校攞個張野呀??我想今次留言是相識以來最多字的!仲有感情的事隨緣啦,咩感情都好都係要看將來好唔好!好似有d人會要麵包唔要愛情和要愛情唔要麵包的選擇了~~
 
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉...我都覺得呀..sorry丫><”
我會多d打比你架喇..但係有時真係好攰-.-”
下次打比你先講la~
Posted at 2005-12-11 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com