今日係我生日呀,返8點半放6點半...."6點半起身喇!好眼訓><”
返到去食左早餐就出去做野喇...佢地同我講生日快樂!
11點幾個新人黎左..好樣衰!哈利波特~
lunch好攰呀=.=”想死咩!睇c set 拍阿偉!超正呀~
3點阿青落場..佢買左蛋糕比我食呀^^"
係咁做.....5點半食飯,咁岩清梅又係食...搞到我地係咁笑佢-0-"
老細果d黎囉=="勁無奈係咁睇住我地做野,成日黎都唔知想點呀><"
6點出閘..做多半個鐘,不過遲左幾個字先叫我走囉!
個蛋糕等聽日落場先一齊食^^"because今日老細係到,換左3就即走lu~
|