今日day off,..10點起身見到好多個message~
咁我就打返比泡泡先啦~點知佢唔聽囉-0-"
又係自己叫我打比佢既=="之後再打比其他fd..媽咪同daddy去荃灣飲茶,我唔去...
咁2點幾出門口去葵芳搵helen喇!去到見到佢好搞笑呀~不過佢見唔到我喎-.-"
等佢途中係咁同阿賢傾電話~勁好笑呀佢講d野!
佢本身3點落場架喇~點知3點4先比佢落囉@@無良!
咁佢就黎搵我喇,之後我就問佢岩岩做緊野果陣見唔見到我啦~
佢竟然話見唔到囉!仲話自己專心做野喎~haha^^"
咁我地就去食野喇~係咁傾傾傾....我成日話佢個樣呆,笑死><”
4點幾,佢話眼訓咁佢就返公司訓lu∼勁想helen調返黎呀,
佢仲話如果第時唔做就會黎尖沙咀搵我地~順便食個下午茶~哈哈!
咁我就搭車走..本身打算去吉島,但係泡泡又唔聽我電話喎!大膽~哼!
搭車果陣超眼訓囉~訓左~~
返到屋企....打比阿青,佢係咁話佢唔講d野比佢知囉=="
好煩呀,....死啦~點算好呢~唉><”
#好想知道你的100分 會給怎樣的人
親愛的你不要再陌生 增加我戲份
我想問 親愛的你把感情升等
朋友變成情人 可不可以
告訴我標準 不要讓我一直等#
|