anpanman
暱稱: °ˋ呀〃雯+*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2008-01-28
無奈
2007-12-21
OFF~~出糧
2007-12-03

日誌分類
全部 (329)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 329
留言總數: 30
今日人氣: 14
累積人氣: 9892

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


今年既LAST DAY~ 分類: 未分類

今日係12月31號返k...放10呀^^"不過可能會改落場~.~
11點8返到去喇,超肚痛呀=.="冇食飯~飲碗湯!
做到差唔多3點,阿威叫我一陣落場呀-.-唉...真係~
真係慘要放12點....要我做cashier=="
落場同阿玉去左m記食野~好飽呀...之後就去買野食lu@@
哈哈,返到去係咁比佢地話我大食呀><”
5點食左小小飯∼5點半出閘lu...”搞返收銀d野!
仲以為今晚會旺添..要做30000幾但係整係做到26000幾==”
到左10點,清梅問我一陣去唔去mk食扒..咁我就話好呀~
我同佢係咁玩....之後比阿威話我返黎玩架咩~.-至衰清梅啦~
到11點半就出去寫板..haha^^"入面d野唔洗理!
12點入去同阿偉為數~小左120幾...不過唔關我事~
之前已經小左160幾架喇!可能係阿青stop=="
12點半先打卡....超級肚餓呀~本身打算同阿朱去mk..條街好多人呀,好傍徨"
之後打比阿通阿維問佢地係邊...約埋就一齊返上水lu....係火車超好肚餓..餓到想死!
返到上水即買宵夜食,阿朱請^0^"買左好多野食呀~係樓下食,
食完d串燒唔知點解就肚痛~好慘,咁我就訓係張野到..痛到喊~
2點幾本身打算返去喇,但係朱話唔想返住,咁就坐下先..."
3點半返去~4點倒就訓lu~~~咁就一日喇...又一年lu.....~






訪客留言 (返回 anpanman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com