今日係12月31號返k...放10呀^^"不過可能會改落場~.~
11點8返到去喇,超肚痛呀=.="冇食飯~飲碗湯!
做到差唔多3點,阿威叫我一陣落場呀-.-唉...真係~
真係慘要放12點....要我做cashier=="
落場同阿玉去左m記食野~好飽呀...之後就去買野食lu@@
哈哈,返到去係咁比佢地話我大食呀><”
5點食左小小飯∼5點半出閘lu...”搞返收銀d野!
仲以為今晚會旺添..要做30000幾但係整係做到26000幾==”
到左10點,清梅問我一陣去唔去mk食扒..咁我就話好呀~
我同佢係咁玩....之後比阿威話我返黎玩架咩~.-至衰清梅啦~
到11點半就出去寫板..haha^^"入面d野唔洗理!
12點入去同阿偉為數~小左120幾...不過唔關我事~
之前已經小左160幾架喇!可能係阿青stop=="
12點半先打卡....超級肚餓呀~本身打算同阿朱去mk..條街好多人呀,好傍徨"
之後打比阿通阿維問佢地係邊...約埋就一齊返上水lu....係火車超好肚餓..餓到想死!
返到上水即買宵夜食,阿朱請^0^"買左好多野食呀~係樓下食,
食完d串燒唔知點解就肚痛~好慘,咁我就訓係張野到..痛到喊~
2點幾本身打算返去喇,但係朱話唔想返住,咁就坐下先..."
3點半返去~4點倒就訓lu~~~咁就一日喇...又一年lu.....~
|