anpanman
暱稱: °ˋ呀〃雯+*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2008-01-28
無奈
2007-12-21
OFF~~出糧
2007-12-03

日誌分類
全部 (329)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 329
留言總數: 30
今日人氣: 8
累積人氣: 9852

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


返B∼7點半 分類: 未分類

今朝5點4起左身喇...超眼訓呀-.="整到差唔多就叫家姐起身lu~
6點2出門口....等車等左兩個字~
好凍呀><”又冇人照顧∼好懷念以前呀!哈haha^^
上到車訓著左...6點9打比清梅問下佢到邊~又遲喇佢~3日都係咁..
咁返到去就set位,到左8點4就食早餐lu..."
食完就去收銀打埋d單喇...幾好呀,,日日返早都係做收銀..我唔鐘意dinner做囉!
好快就11點幾lu,又食飯..不過我冇食呀...因為食左早餐~
哇...lunch好多人呀,完全唔知咩事囉...本身我同清梅&阿玉係A SET..
但係冇啦啦又得我自己一個係C SET囉@@"未試過一個人呀~
好快就炒完LUNCH喇...又到下午茶了,我做收銀,D數好亂呀=="一定阿青啦!
5點半收工~同阿偉為數...為到6點呀....坐一陣就同清梅走喇!
打算去MK,但係佢又唔想去,之後好多低B野,唔想打~
7點幾搭車去天水圍,陪佢睇微波爐...好肚餓丫!咁就去左打邊爐喇~
打到差唔多10點呀~超級飽囉!之後就搭車返屋企LU..."聽日又要出去搵佢地-.-"






訪客留言 (返回 anpanman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com