今日9點8起身...好攰呀"之後就整頭~哈哈..整到唔知時間~遲左出門口呀!
出門口即拎個cake走人∼因為返到去一定冇時間食野!
返到公司11點3lu~lunch旺旺地~炒場好迷呀..可能因為一個星期冇返工啦..
炒場炒到兩點幾囉=="好快就3點落場~好野!!!!!
唔知點解幾個鐘冇食野都唔覺得肚餓既..真係要減肥呀∼
差唔多4點佢地話上上面飲茶∼咁我見冇野做咪同佢地食左dd野!
5點就落返去lu...好快夠鐘出去做野∼
今晚都幾開心^^又唔忙......係咁同阿麗吹水^^
8點半佢就收工....咁我就好自由...好快搞掂d野就坐低lu...太攰喇!
9點8等到11點先打卡收工....哈哈!好無聊囉>﹏<”
聽日又係返11點∼∼∼
|