唉...突然覺得自己好冇自信... 好似再冇興趣再拍拖=.="
因為我好驚會hurt到人,唔想再令人失望~ 呢年黎.... 好多人問我點解唔同佢一齊><” 但係我都比唔到答案佢地.. 果陣既答案係用要返工好忙,會冇時間陪佢地../\/\/" 不過而家諗返起只係逃避...唔想面對=.= 而且我覺得自己好似唔識點拍拖~唔識點對人好=="唉! 根本覺得自己冇資格拍拖..冇資格令人愛我><”
到而家我仲係唔敢拍拖..好驚真係好驚==”