連續兩日day off....有d悶悶地~ 尋日同媽咪&亞妹去飲茶,,3點幾就去旺角行~ 好熱呀><”7點就搭車走lu... 下星期改左返晏呀....返晏都係一件好事黎既.. 返早雖然多d私人時間,但係而家都冇拖拍無所謂啦~ 返晏又可以訓晏d又無咁攰~幾好丫^^" 聽日返7點放9點,好慘呀,唔想返工~~~ 再多的承諾....也只不過是謊言∼*