今日返7點......早餐好旺呀,因為假期...所以好多人搭船去玩~ 攰到我死喇=.="做到10點先食早餐囉......." 3點先落場....仲以為會早落場添..."落場同阿Ling阿強去沙嗲王食野~ 食完野就返公司訓左一個鐘...6點半出去做野~ 都唔旺.....8點放工喇..... 阿婷,強9點放,咁我地就去左黃埔搵阿mui喇! 差唔多10點去到....我地係m記食下野再上去搵佢! 佢10點半先放工囉,,...之後就搭車去元朗B仔lu, 1點走......我去左阿婷屋企訓.....