今朝5點起身.....有種想死既感覺囉~累死我了! 雖然放左兩day但仲係覺得唔夠呀..反而令我更加唔想返工呢@@" 返到去好悶呀.........冇野做囉=0=" lunch就好想死了.....因為唔夠人呀...." 我自己一個人係水吧,又要沖水又要送餐茶,又要包外賣=.= 當我萬能咩????成日都要做死我........勁唔滿意囉!!!!! 炒完埸之後雙腳好似唔係自己咁..郁唔到==”好攰∼ 日日都唔夠人...真係好想快d走囉! 唔想留係到了∼∼∼∼∼∼∼