我同亞妹><” 今朝9點幾比亞妹個電話嘈醒-.-” 之後繼續訓....訓到11點幾起身~~~ 煮野食~好飽呀,e排大食左-.- 兩點幾同亞妹&siu bo出市中心..... 行左陣街就去仙跡岩食野...." 亞dee打黎問我係邊.....佢而家先起身囉-.-3點幾~唉~ hea左陣....去adidas買左條衫.... 之後周圍行下...7點返屋企~ 唉........放假仲攰過返工呢~~~!